FAQ
უსაფრთხოება
როგორ შემიძლია შეკვეთის გაუქმება?
შეკვეთიდან 10 წუთის განმავლობაში შეგიძლიათ შეკვეთის გაუქმება ცხელ ხაზზე დარეკვით.
იგივე ფასებია რაც მაღაზიაში?
დიახ, ჩვენთან ზუსტად იგივე ფასებია რაც სპარი-ს ქსელში.
როგორ ვნახო ჩემი შეკვეთის სტატუსი?
თქვენი შეკვეთის სტატუსი/მდგომარება შეგიძლიათ ნახოთ პროფილის გვერდზე, მიმდინარე შეკვეთებში.
სატელეფონო ზარით შემიძლია შეკვეთა?
ჩვენთან შეკვეთები მხოლოდ ონლაინ მიიღება. ცხელი ხაზით კი შეგიძლიათ ისარგებლოთ ნებისმიერი კითხვის არსებობის შემთხვევაში დილის 9 - 21 საათამდე ყოველ დღე.
სამომხმარებლო შეთანხმება
როგორ დავრეგისტრირდე?
ძალიან მარტივად, უბრალოდ სოციალური ქსელის მეშვეობით ან სტანდარტულად, ელექტრონული ფოსტით.
როგორ შევუკვეთო ?
აირჩიეთ მიწოდების მეთოდი, შეარჩიეთ უბანი ან ქუჩა, დაამატეთ თქვენი საყვარელი პროდუქტები კალათაში და განათავსეთ შეკვეთა.
როგორ დავამატო პროდუქტები ჩემს კალათაში?
წითელი ღილაკი კალათის ნიშნით, სწორედ პროდუქტის დამატებისთვისაა, პლიუს ღილაკით კი შეგიძლიათ გაზარდოთ რაოდენობა. თუ გსურთ დეტალური ინფორმაცია პროდუქტზე, დააჭირეთ პროდუქტის ფოტოსურათს და იხილეთ დამატებითი დეტალები.
როგორ ხდება თანხის გადახდა?
ჩვენთან ანგარიშსწორება მხოლოდ ონლაინ ხდება. თქვენი სურვილის შემთხვევაში, შეძლებთ ბარათის მონაცემების დამახსოვრებას.